onsdag 13 juli 2011

SCRAPLOPPIS

Scraploppisen är tyvärr inställd.................

20 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Älskar "Scraploppis" måste kolla värt detta är och hur långt det är i från mig:)
Tack snälla för tipset och din hälsning hos mig ALLTID lika trevligt:)
Ha en underbar fredag och helg min vän och ha det bäst:)
Massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)
Hoppas du njuter av allt som sommaren har att erbjuda och att du har det jättebra:)
Ha en fortsätt jättetrevlig sommar och njut massor:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Det var en liten stund sen jag var och hälsade på dig så ville titta in och säga att jag tänker på dig:)
Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)
Ha det bäst och massor med kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen:)
Nu var det så länge sen jag var här igen och sa hej till dig:)
Så tittar in och säger hej till dig och hoppas att du har det bra och mår bra:)
Tänker på dig och ha det bäst:)
Massor med kramar från lilla vännen Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Om man ger vännen så får man tillbaka det är min livsfilosofi:)
Sen så har jag blivit uppfostrad på det sättet att det är viktigt att man bryr sig och ser andra människor. Det är viktigt för en själv och andra och man har så mycket igen för det:)
Så trevligt att höra av dig men tokigt att du har det tufft vännen.
Kämpa på så ska du få sa alltid min kloka underbara farmor till mig så kämpa på Lena vännen och jag hoppas att det löser sig för dig och att det snart känns bättre!
Håller alla tummar och tår för dig vännen:)
Tusen tack för dina vänliga ord det uppskattas mycket ska du veta:)
Ha en underbar måndag och vecka som kommer och var rädd om dig!!!
Massor med styrkekramar till dig från din lilla vän Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)
TUSEN TACK för ett mycket trevligt besök hos mig och snälla rader så gulligt av dig:)
Vad glad jag blir att du har hittat den texten som du ville ha:)
Hoppas att du har underbart höstväder som du kan och får möjlighet att njuta av:)
Ha en underbar dag min vän och ta väl hand om dig själv!!!
Massor med kramar från din lilla vän Inger:)

Lilla Pyssel Inger sa...

I dag är det fredag och jag tassar in här och vill önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Hoppas allt är bra med dig och att du är nöjd med din vecka:)

Ha det bäst:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥ :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Tassar in och vill önska dig en helt underbar fredag och helg och dom bästa önskningar till dig:)

Må så gott och var rädd om dig!
Tänker på dig vet du:)

Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

TUSEN TUSEN TACK snälla gulliga du vännen för din fredagskram den gjorde gott ska du veta:)

Ha en underbar måndag och vecka, var rädd om dig och ha det bäst:)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Lene sa...

Hej Lena!
va kul att du tittar in ibland!!
Hoppas allt är bra med dig!
Kramizar från Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

Det är fredag och självklart så tittar jag in:)

Önskar dig en jättetrevlig, skön och mysig fredag och helg:) Ha det bäst :)

Kramar i stora lass från lilla vännen Inger ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Tittar in och vill säga att jag tänker på dig och vill lämna kvar ett STORT FÅNG med KRAMAR till dig ♥:)

Ha det bäst och kramarna är från mig din lilla vän Inger♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Ha ha ha det måste vara tankeöverföring vännen:) Jag skrev precis till dig när du skrev till mig så himla lustigt:)

TUSEN TACK gulliga snälla du för alla ord hos mig:) Så tacksam för det och du vet hur du ska göra mig glad:)

Den underbara dies tagen som jag ÄLSKAR har jag köpt hos Pysseltagen. Det var en stund sen nu men titta in där och se om du kan hitta den, lycka till:)

Ha en fortsatt bra vecka du med min vän och massor med kramar till dig ♥:)

P.S Blir så glad när du har tittat in hos mig ALLTID lika trevligt:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Ville tala om att jag har hittat den tagsen som du ville ha hos "Scrapbruket" :) Dom hade inte kvar av den i lager men det kanske är på väg in eller dom kanske kan ta hem åt dig om du hör av dig till dom!!!
Lycka till :)

Ha det bäst och önskar dig en underbar lördag och helg:)Var rädd om dig !

Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Lena vännen:)

Å TOPPEN så glad jag blir att du hittade tagsen:) Å SJÄLVKLART så hjälper jag till om jag kan bara trevligt:)

Ha det bäst och önskar dig en underbar söndag och vecka som kommer:)

Massor med kramar från Lilla vännen Inger ♥:)

Lene sa...

hej vännen!

Kul att du blev glad för kortet!
jag tänker ofta på dig och undrar hur du mår, så jag blev glad att få ett livstecken!
Ta hand om dig vännen!
massor av kramar från Lene

Lilla Pyssel Inger sa...

God fortsättning till dig också kära Lena vännen:) Hoppas att året 2012 blir ett mycket bra år för dig och din familj:)

STORT TACK för dina trevliga rader och ditt besök hos mig det uppskattas MYCKET :)

Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

Lilla Pyssel Inger sa...

Ville tassa in sedan det var ett tag sen och önska dig en jättetrevlig fredag och helg:)

Hoppas att allt är bra med dig!!!

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig vännen och tack snälla för besöket blev så glad så:)

Vad trevligt att du gillade det du såg på min blogg blir så glad så:)

STORT TACK också till ditt grattis till mitt DT uppdrag så gulligt av dig:)

Hoppas att du mår bra och har det bra och tar väl hand om dig själv:)

Önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Lilla Pyssel Inger sa...

BLIR SÅ GLAD när du har hälsat på:)

TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

Hoppas allt är bra och att du mår bra min vän !!!

Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥